Sena_92 kola da içtim çay kahve de içtim. Doktorum hiçbir kısıtlama yapmadı yeme içme konusunda, ben kendim biraz dikkat ettim. Mesela kolayı normalde de çok tüketmezdim, hamileliğim süresince daha da az tükettim canım istemedi. Ama şimdi son haftalarda evde film izleme sinemaya gitme aktivitelerini daha sık yapmaya başladık eşimle bu sebeple mısır kola ikilisini haftada bir tüketmeye başladım diyebilirim. İçmemekte ısrar ettiğim tek şey neskafe oldu. İşlenmiş kahve tüketmedim. Türk kahvesi ve filtre kahve içtim. Çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım hamileliğim süresince bu yönden. Fazla kafein alımı bebekte kilo alımını engelliyormuş, dün, 38+1de, kilosu 3100 gramdı, doktor haftasıyla gayet uyumlu olduğunu söyledi. Boyu da 50 cm ve üzeri olarak ölçtü. Herhangi bir gelişim, kilo geriliği olmadı yaşamadan sona yaklaşıyoruz. Darısı başınıza 😊