turkan403 hic umudunu kaybetme kizim 7 bucuk ve 4 bucuk yaslarinda kecen sene kasimda hamile.oldum ve aniden kanamam oldu kaybetdim cok uzuldum.sonra yine dua edib yoluma devam etdin hep duamdaydi bir erkek evladimin olmasi cok sukur rabbim nasib etdu umarim cok çekmeden sizde burada bir post acib bir oglum olucak diye duyuru yaparsiniz insallah❤️