Bu gun kontrole gitdim ilk kontrol 12+4de yapildi ve yurt disi oldugu icin soylenmedi bu gun doktor bir oglum.olacagini soyledi 1saat kontrol yapildi ve ben o saat erzinde goz yaslarimi tutamadim cok mutlu oldum 2kizim varfi bir oglum olmasini cok isteyip cok dua ediyorum cok sukur rabbim sesimi duydu ve bana bir erkek evladi verdi inwallah RESUL’umu sag salim kucagima almayida nasip eder❤️❤️❤️❤️