Gamzeli63 Deletedmom_112 ben hergun kullanıyorum kramplarimdan dolayı sanırım tam bilmiyorum ama kasılmalara da faydası var
gamzecgr Deletedmom_112 kramplara ileri haftalada da kasılmalara iyi geliyor.Haftaniz küçükse kramp oldukça kullansanız da olur ama ileri haftalada kasılmalar için düzenli almak gerekiyor normal doğum düşünüyorsaniz doğuma yakın birakmaniz gerekiyor
Ilba_34 Deletedmom_112 ben 4. Aydan itibaren kullandım şuan 36. Haftadayım doktor bırakmamı söyledi kasılmalar kas ağrıları siyatik ağrılar için kullanılıyor yemekten sonra kullanıyordum
Gamzeli63 Deletedmom_112 evet tok içiyorum ama yemekten yarim saat 1 saat sonra falan ya da gece yatmadan önce içiyorum ki gece kramplarima iyi gelsin diye
gamzecgr Deletedmom_112 24 te düzenli almaya başladım doğuma kadar kullandım sezeryan olacaktım zaten diye
Minigiim-vebenn52 Kasılmaları ve krampları önlüyor dolayısıyla erken doğumu da önlüyor doktorum böyle söyledi
Deletedmom_112 Minigiim-vebenn52 aa öyle mi erken doğumu önlediğini bilmiyordum siz kaçıncı haftada başladınız ?
Deletedmom_112 gamzecgr tok mu içiyorsunuz gün içerisinde fazla ilacım var yatarken içsem olur mu sizce?
Deletedmom_112 Gamzeli63 teşekkür ederim benimde gün içerisinde çok ilacım var yatarken içmeyi düşünüyorum ama her zaman ağrı ve kramp olmuyo yinede her gün içmeli miyiz doktora sormayı unuttm cvpta yazmadı
Minigiim-vebenn52 Deletedmom_112 26 dan sonra düzenli başladım doktor erken dogumı önlüyor düzenli kullan dedi
gamzecgr Deletedmom_112 hiç farketmez demişti saatini doktorum sadece etkisini görmek için her gün aynı saatlerde almaya çalışın yeterli
Gamzeli63 Deletedmom_112 ben kendime göre davrandım başlarda ara ara içtim çalıştığım için zaten kendisi verirken reçetede günde 1 yazıyordu ama kendisine sormayı unutmuştum. Daha sonra erken doğum riskimden dolayı hergun kullanıyorum artik
Minigiim-vebenn52 Deletedmom_112 krampları azaltmaması için bıraktırıyorlar kramp oldukça açılman oluyor cünkğ
Ilba_34 Deletedmom_112 kasılmaları önlüyor bundan dolayı da doğum gecikir çünkü bunu da kimse istemez 😁