Kader_25 Nazli05 benimde son ikide nişanim gelmişti kızımda 40+2 de de doğum olmuştu normal suyum doğumdan 3.40 saat önce gelmişti merak etmeyin allahın izniyle onlar gelice zamanı kendileri belirliyorlar
Nazli05 Kader_25 yarın sabah sezeryan olucam.kilosu fazlalasiyor bide doğmadı.zamanida geçiyor doktorum.o.sekilde uygun gordu