Gayekaragoz evet kendi doktorum da açlık için 95 alti, tokluk için 140 alti degerlerde olması gerektiğini söyledi. Bol bol su içiyorum ama yürüyüş maalesef, ayağım yeni alcidan çıktığı için istesem de uzun süre ayakta duramıyorum. Insallah ilerleyen günlerde daha iyi olur da bende yürüyüş yaparim