minik_kurabiyeee skrbsrl sakın kullanma o yanlış ölçüyor @Melike_4949 arkadaşımız ilk önce onu kullaniyordum ve çok çok yüksek ölçüyordu şuan başka bir cihaza geçti
skrbsrl minik_kurabiyeee yaaaa korktum şuan 😄 eczane değiştirir mi size cihazı 🥲 İnternete de baktım evet kimisi yüksek olctugunu yazmis kimisi de düşük olctugunu
Melike_4949 minik_kurabiyeee aynen öyle aşırı yüksek çıkıyordu diyete uyduğum halde şuan vivacehk kullanıyorum gayet normal ölçüyor
Melike_4949 skrbsrl valla ben hem diyabet hemşiresinde hem sağlık ocağında test ettim doğru ölçüyor dediler ama yüksek ölçüyormuş son zamanlarda
skrbsrl Melike_4949 siz nasil fark ettiniz peki yuksek olcutugunu hemşireler de normal demiş ya nerden anladınız
Melike_4949 skrbsrl ben eczaneden aldım e yediklerime göre yüksek çıkıyordu hastaneye gittim doktorum raporluymuş başka doktor vardı sonuçları görünce hemen yatış verildi hastanedeki cihazla arasında bazen 25 30 bazen 50 birim fark çıkıyordu öyle anladım yeni cihaz aldım
minik_kurabiyeee skrbsrl ya kötü oluyor öyle de rica ederim ne demek gebelik şekeri çok zor bir durum maalesef 🥲
Ayyseek skrbsrl normalde olsan çok yüksek değil tabiki ama gebelikte 140 üstü fazla sayıyır doktorlar çünkü şeker bebeğe çok zararlı ondan çok dikkat ediyolar canın ihmal etme doktorlar cihaz yazıyor eğer doktora gittiysen
skrbsrl Ayyseek ayın 27sinde dahiliye randevum var o zamana kadar bu cihazla ölceyim o halde orda doktorun yazdığını alırım bari
zengooo Ayyseek peki sizin kac cikyor.benim bir dilim ekmek yesem 130 cikyo bende korkyom ekmek yemiyorum ekmek yemezsem 108 120 falan cikyor
Ayyseek skrbsrl eşinizin kimi de ölçün onun şekeri yoksa yokluğu 140 altında çıkar eğer onda normal sizde yüksek çıkıyorsa sorun yoktur inan 2 ay hastane hastane geziyorum 1 hafta takip yapıp doktora gidiyorum sürekli takip istiyolar
skrbsrl Melike_4949 anladım canım, geçmiş olsun tekrardan. Bana da yüksek geldi biraz ama diyorum ya dün akşam misafirlikte biraz tatlı yedim tadına baktım her şeyin filan belki ondandır diye düşündüm. Devam ederse bende yenisini alırım
Ayyseek skrbsrl öle yap benimkini da hileye takip etmedi endokrin yönlendirdi onlar bakıyor dahile bakmadı bana inşallah da hileye takip eder endokrin de sıra bulmak çok zor oluyor geçmiş olsun canım inşallah sıkıntısıs geçirirsin gebeliğini 🥰
Melike_4949 skrbsrl sağol canım evet olabilir dikkat edersin yediklerine göre yüksekse bozuktur zaten
minik_kurabiyeee skrbsrl evet yaa kaç haftalıksiniz ve şeker yuklemesinde kaç çıktı sonucunuz ve dikkar ederseniz insülin falan kullanırsanız çok yukselmezse bir sıkıntı olmaz inşallah bak ben 7. Haftadan beri diyet ve insülin kullanıyorum şuan 29+3 haftalık olduk
skrbsrl Bu akşam annemlere gideceğim, orda babamin cihazı ile de ölçüp karşılaştırma yaparım. Sabahta sağlık ocağına gidip kan vereceğim orda da tekrar bakılır. İki şekilde karsilastirmasini yaparım bakalim inşallah doğru olcuyordur
meltemmmmm_1 skrbsrl aynı durum bende de var sabah aç karnına ölçtüm 107 çıktı tok ölçtüm 157 öğlen 2 saat sonra ölç dedi onu bekliyorum dikkat ediyorum yediklerime bakalım düşer inşallah ya