Hamide_1511 kendiliğinden gelmezse kesinlikle sezaryen benim fikrim. İlk kızımda 1 torba suni sancı yedim 1 gram sancım da açılmamda olmadi bebekte strese girdi yukarı çıktı çok zorlu bir süreçti. Umarım kendiliğinden gelir gelmezse de zorlama taraftarı degilim