ND2361 hayalim35 bende 22. Hafta kızım olacağını öğrendim alışveriş yaptım 30 .haftada erkek olacak dedi ne yapacam bende bilmiyorum 😌 artık doğumu bekliyecem mecbur kesin sonuç için
hayalim35 ND2361 o daha da zor ya bnm iki doktor da kıza bnziyor dedi kesin demediği için kız diyemiyorum bnde
hayalim35 Aypare ama insan yine de mrk ediyor en azından konuşmaya çalışıyoruz sevebiliyoruz ya hitap edemiom bi kızım diom bi oğlum diom bebeğin de kafası karışmıştır😂
Aypare hayalim35 ben yavrum evladım falan diyorum cinsiyeti belli olduğu halde ahahaha ablama erkek deyip kız doğunca ben de çocuk etkilenmesin diye oğlum kızım demiyorum😅😅
hayalim35 Aypare kız için isim belirledik erkek için bişi düşünmedik daha sanırım belirlesek iyi olur😂