hayalim35 Selam kızlar dün randevum vardı yine cinsiyeti göremedik en son doktora çıldıracam artık dedim 😂 benim gibi olan anneler bana moral verin ya asla cinsiyet ayrımı yapmam sadece merak ediyorum var mı benimle aynı durumda olan😶
Edakrpnr_0 hayalim35 bende 14 haftalıkken 20 haftama kadar öğrenmek için gittim göstermedi hiç bacaklarını kapattı kızım oldupunu öğrendim 20. Haftada kızdır belki göstermiyorsa çevremden hep şey duydum kızlar cinsiyetini geç gösterir diyorlardı bendede öyle oldu 😂😂
AnnesininBaliii07 hayalim35 😂😂 ben şaşırıyorum nasıl görmüyorlar bebek gostermiyormu gerçekten, ben ilk oğlumda 16 haftalıkken öğrendim , şimdiki hamileligimde 16 haftalıkken kız olduğunu öğrendim, çok iyi sabretmissiniz şuan 21 haftalik hamileyim
Pamuk hayalim35 Bence kızla erkekle alakası yok. Oğlum 20. Haftaya kadar göstermedi.Zorla öğrendik.Riskli gebeyim her hafta gitmeme rağmen.
Tugce48 hayalim35 benim bebegim şuan 14 haftalık dün erkek oldugunu ögrendik üstelik bacaklarını bagdaş kurar gibi kapatmıstı ama doktorum pipisini gördüm dedi sizinki kız olabilir mi acaba pipi olsa görünürdü diye düşünüyorum😅
hayalim35 Edakrpnr_0 ya büyük ihtimalle kız zaten bnm kızımda 6.ayda gösterdi 2 doktor da kıza bnziyor dedi ama benziyor demesi yetmedi 😆 çikolata yedim vişne suyu içtim nafile hatta doktor şakalaşti göstermeyince bu gün günlerden ne dedi çarşamba dedim çarşamba nolur dedi bilmem nolur dedim dolanır dedi senin bebekte dolanmıştır dedi tabi göstermez dedi😅
hayalim35 AnnesininBaliii07 bildiğin yan yatıyor ve arkası dönük bacakları da kapalı baya da baktı en son göstermiyorum rahat bırakın der gibi ultrason cihazına tekme attı😂
AnnesininBaliii07 hayalim35 😂😂 ayy kıyamam ya , bende özelde baktırdım cinsiyeti gösterdi detaylı resmini cekicekti bizimki önünü dönmedi arkadan çekip verdi bende erkek bekliyordum diye küsmüş heralde dedim😂 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
hayalim35 Pamuk yok 2 doktor da kıza benzetti ondan kız diyorum bi de benm hislerim inanılmaz kuvvetli hamileliğimi öğrendiğim gibi kız dedim diğer çocuklarımda da hissettiğim çıktı hayırlısı yine de sağlıklı olsunda
hayalim35 Tugce48 kız bacak arasını görsek tamam dicez ama yan şekilde arkası dönük bacakları da kapalı yani resmi yükleyemedim neden bilmiom o resim olmuyor
alperirem Benim doktorum da bir turlu goremedi hep kapatıyordu. 20de detaylı ultrasonda bakalım dedi. Ben dayanamadım özelde başka bı yere gittim. Orda çikolata falan yiyip yarım saat izledik en sonunda tuvaletini yaparken gördük. Doktor böyle tuvaletini kim yapar dedi bu kız dedi. Sonra gösterdi. Genelde saklarsa kız oluyo 🙈
hayalim35 alperirem doktorun tahmini de kız ama kesin demediği için kız diyemiyorum kızımda 6.ayda öğrendik artık etrafımdakiler bile inanmıyor gösteriyor sen söylemiyon dio
hayalim35 Esmam_ela25 ay yok o kadar sürmesin 😂 bnm kuzenime kızın olacak dedi doktor herşeyi aldı pembe tonları doğum yaptı bebek erkekti 🤣
Esmam_ela25 hayalim35 inşallah gösterir kendisini benimki hep sakladı ama az çok hissediyordum kız olduğunu 🤭
hayalim35 Esmam_ela25 bn %100 eminim o derece hissediyorum ocağın ortasında gel dedi o zmn da 26 haftalık olacam yani 6 aylık
hayalim35 Esmam_ela25 tabiki öncelik sağlık ama böyle göstermemesi meraklandırıyor her gittiğimde arkadaşım eşim soruyordu cinsiyetini bn hiç mrk etmiyordum ama şimdi
hayalim35 Aypare ama insan yine de mrk ediyor en azından konuşmaya çalışıyoruz sevebiliyoruz ya hitap edemiom bi kızım diom bi oğlum diom bebeğin de kafası karışmıştır😂
nurcan355 hayalim35 benim kizda cok gec gosterdi kendini ozelde direk gorebiliyorlar aslinda 22+6 da ogrendim ben kizim olacagini