turkan403 papatyaolsun var canm çok küçük galiba silik çıkmış kan ver netleşsin derim gönlünüze göre versin raabim
papatyaolsun turkan403 amin kuzum rabbim hepimizin gönlüne göre versin insallah yarın sabah bi kan vericem umarım vardır
papatyaolsun MorKelebek54 canım daha önce silik de olsa hiç çıkmamıştı benim. İlk kez böyle çıktı 1 buçuk yıldır hep tek çizgi. Tabi bir yandan da hiç umutlanmak da istemiyorum
papatyaolsun HayaLim_Panbik kuzum insallah vardır şaşkınım ama bir yandan da çok umutlanma diyorum kendime :) yarın sabah kan vericem bi
MorKelebek54 Berfinyavuzz negaitf maalesef kuuzm gebelik pozitif denmesi icin degerin 5 den ustu olmasi gerek
papatyaolsun Sedoliko ayyyy lütfen buraya da yaz canım ☺️ ben geç saatte yapınca sağlık ocağına gitmedim. Saat 10.30a kadar alıyor sağlık ocağı, yarın sabah gideceğim