sakinanneee3 Nur-seyma6868 1 aralık diyor maşallah degeriniz iyi inşallah saglık ile gelir hayırlı olsun
mimar_anne Nur-seyma6868 gebesiniz tabi ki ama kanı 20 gün önce vermişsiniz şuana kadar kalp atışını bile duymuş olmanız lazım
Nur-seyma6868 Yazmelegi_ sakinanneee3 mimar_anne nzlbrn Ravza-Acar1 Tatar59 Kardelennn21 mevylinn Berra01 kızlar ben regl oldum ya ama karnım çok sancılı ağrıyor 😖 beta da nasıl öyle yüksek çıktı anlamadım
Tatar59 Nur-seyma6868 kız çocuk okula baslicak nerdeyse sen gebelik var mı diyosun huuuu 😅 Hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲
nzlbrn Nur-seyma6868 son adet tarihi 30 kasım 1 Aralık’ta kan vermişsiniz bir terslik var yanlış hatırlıyorsunuz bence son adet tarihini
Ebruyi Nur-seyma6868 benim son adet tarihim 27 ekimdi 1 aralıkta verdim test verdim beta 578 cıkmıştı
Nur-seyma6868 nzlbrn Kusura bakmayın yanlış yazmışım benn kan verdiğimde reglimin 6 günündeydim 2 Aralık reglimin son tarihi