Arkadaşlar merhaba. Ayin 12 sinde kan testinde beta 7.40 çıktı. Bir hafta arayla Ayin 19unda ise 388.20. doktorum gebe değilsindir dedi. Bir hafta bekle test yap yukselmezse adet söktürücü kullan dedi. Beta hcgsi böyle az az yükselipte hamile olan var mı? İstiyorum o yüzden moralim bozuk biraz.