Rabiul taze-anneady ben testi yaptıktan sonra eşimle bi şaşırdık tabi hastaneye gidip kan vermek istedim doğru sonuç için sonra salya sümük ilk önce annemi aradım annemle konuşana kadar zaten eşim bütün kuzenlerini dayılarını aramış 😂😂
Cgdmerl taze-anneady ben zor dayanmıstim ama daha önce bir kayıp yaşayınca, test yaptıktan sonra bile eşimden önce doktoruma söylemiştim 😂
ipekkus taze-anneady İlk öğrendiğim de hele kalp atışını duyduğumda hemen söylemek istedim ama eşim ilk 3 ay riskli süreyi geçirelim öyle söyleyelim dedi 12 hafta dolunca söyledik iki tarafa da hem kendi alieme hemde esimin ailesine 🤗
littlechick taze-anneady Bizde de var çok fazla ve 2 negatif tüp bebek denemesinden sonra kendiliğinden oldu çok mutluyuz 🥹❤️❤️ Rabbim sizede nasip etsin inşallah sağlıkla kucağınıza almayı
FyA taze-anneady ben ilkinde önüme gelene söyledim yani herkese söledik düştü 1 sene sonra şuan tekrrdan hamileyim sadcee annemler ve kayınpederim biliyor okadar kimseye söyleme bide en yakın arkadasım