taze-anneady Hamile olduğunuzu öğrendikten ne kadar zaman sonra aile ve arkadaşlarınıza söylemeyi düşünüyorsunuz . İlk üç ay söylememek mi daha iyi yoksa erkenden haber vermek mi . Yaklaşık şu an altıncı haftaya girmek üzereyiz söyleyip söylememe konusunda kararsızım sizce hangisi daha iyi 🤗
edasontr taze-anneady ben dyanamadım hemenn soyledim zaten esimin ailesinin yanında yapmıstım testi yok diye varmış ağlayarak mutluluktan cıktım mecbur soylemek zorunda kaldım 🥰
Nesfur41 taze-anneady Anne baba kardeş bunlara hemen söyledim eşim tarafına da tabi sonra 7. Haftada kalp atışlarını duydum amca hala teyze knların çocukları öyle söyledim dayanamadım bende 😂
Kiwitoveannesi taze-anneady en güzel haber ailelerin duymaya hemen öğrenmeye hakkı var onlar bizden daha fazla heycanlaniyorlar ben test yaptım hemen söyledim o gün
taze-anneady edasontr Çok güzel bir anı kalmış size 🥰 . Biz yaklaşık 1.5 yıldır deniyoruz birazda bundan söylemeye çekiniyorum 🥹
edasontr taze-anneady ben 4.5 senedir deniyordum olmuyordu cnm o heycanla tutamadım 4.5 senenin hasretyle soyledim olacak olan oluyor zaten allahım onları korusun koruyorda merak etme
Prenses5656 Ben öğrenir öğrenmez kaynanamlara ablama söylemiştim iki üç aylık oldu hemen anneme de söyledim 😁
taze-anneady Kiwitoveannesi tabii ki onlarda öğrenmek istiyor onlarda merak ediyorlar muhakkak öğrenseler de güzel karşılayacaklarına hiç şüphem yok ama işte bir tereddüt var içimde 🥲
Nnoktaa taze-anneady doğumuma yaklaşık 24 gün kaldı hala bilmeyen birçok arkadaşım akrabam var. Daha doğrusu bilen sayısı az 😂😂
taze-anneady Nnoktaa arkadaştan belki öğrenmeyen olur da ama bizim akrabalardan mümkün değil öğrenmeyen kalmayacak bence biraz meraklıları da 😂😅🥰
Cgdmerl taze-anneady benim dikkat etmem gereken şeyler olduğu kadar, çevremdekilerinde vardi o yüzden kalp atışını duyduğumuzda söyledik biz.
taze-anneady Cgdmerl şu anda kalp atışlarını duymak için ben de günü sayıyorum 🥹 belki ondan sonra dayanamayıp söyleye de bilirim
littlechick Kalp atışını duyduktan sonra ailelere söylemeyi düşünüyoruz 🐣🐣 salı günü keseyi görmeye gideceğiz 🥹🥰
taze-anneady littlechick sağlıkla kavuşun inşallah. Biz de perşembe günü gideceğiz haftaya çok heyecanlıyız 🥹🤍
Cgdmerl taze-anneady ben zor dayanmıstim ama daha önce bir kayıp yaşayınca, test yaptıktan sonra bile eşimden önce doktoruma söylemiştim 😂
littlechick taze-anneady Bizde de var çok fazla ve 2 negatif tüp bebek denemesinden sonra kendiliğinden oldu çok mutluyuz 🥹❤️❤️ Rabbim sizede nasip etsin inşallah sağlıkla kucağınıza almayı
Morlavanta1 Anneme, babama, kayınvalidem ve kayınpederime öğrendiğim günün akşamı söyledik. Arkadaş, uzaktan akraba vs. tam 3 ay sonra söyledik 🙏🏻
Morlavanta1 taze-anneady ilk 3 ay hem düşük konusundan korktum hem de nazardan dolayı açıkçası biraz korktum. Sabırsızlanıyordum paylaşmak için ama bekledim zorda olsa🙏🏻