Yalnizanne inadimdir evet mesela bazen kabul edeceğim bişeyi bile hoşuma gitmeyen şekilde soylendiyse sırf söyleniş şeklinden bile kabul etmem ama duygularimla değil mantigimla hareket ederim aciksozluyumdur karşımdaki kırılacak olsa bile söylemekten cekinmem ama ortama ayak uydurmayi eğlenmeyi bilirim genel olarak guleryuzluyumdur çevremdeki herkes de böyle söyler boğalar bana çok depresif geliyor nedense çok yakın boğa arkadaşım var hadi demeden evden çıkmaz ciksada iki saat kapıda bekletir rahatına çok düşkündür 🤭 ama burçlar kadar insanın kendine has karakter özelliği olduğunu düşünüyorum kızım terazi genelde kadın terazi uyumludur derler ama aşırı inatçı ve zor bir kızım var öğretmenleri de inadindan şikayetçi istemeyince asla yapmıyor derler hep evdede oyledir kızım inatciligiyla benim inadımi kırdı diyebilirim ama eltimin kızı koç ve asla inat değil bebekliginden beri çok uysal bı kız maşallah olmaz deyince ısrar etmez güzelce konusunca kabul eder falan ikisi aynı yaşta bilemedim şimdi 😂