Kızım olcak Allahın izniyle sezaryen olucağı için günü ben belirliycm kendi doğum zamanı boğa burcuna denk geliyo ama boğa kadını için iyi şeyler söylemiyolar koç kadınımı boğa kadınımı sizce boğalar hep sorumsuzluklarıyla uykuya düşkğnlükleri rahatlarına düşkünlükleriyle biliniyor koç ta inadıyla huysuzluğuyla dediğim dedik oluşuyla biliniyo diye biliyorum anlayan varsa detaylı bana bi fikir verebilrmi hangisi sizce koç kadınımı boğa kadınımı daha iyi