NewMom___ @nuraysrhn Amin inşallah evet ediyor bu haftalarda baya netleşiyor elimde tel videoya alıyorum :))
Morlavanta1 haftama girdim genelde sağıma yatıyorum hep. Sola yattığımda rahat uyuyamıyorum hiç :( sırf üstü yattığım zamanlarda oluyor henüz rahatsız olmuyorum.
nuraysrhn Morlavanta1 bende sagımda rahat yatamıorum bu gece onu keşfettim :) solda daha rahat uyuyorum ama kulagimda acior işte :)
Morlavanta1 nuraysrhn kesinlikle aynı yöne uzun yatınca benim de kulağım çok acıyor ve ağrıyor. Soluma yatınca da hep boynum tutuluyor :) öyle olduğu zaman hemen sırt üstü yatıyorum sabah sağıma dönük uyanıyorum hep :)
nuraysrhn Morlavanta1 sirt üstü yatmak sakincali die duymustum öle yatmıorum da uyku hali bazi insan cok derin we tabiri caizse deli yatarlar🤪 ben normalde sabit yatarimda uykuya dalana kadar tabi deisior yatış hali:)
Morlavanta1 nuraysrhn eve sırt üstü sakıncalıymış ama kaçıncı haftaya kadar onu tam bilemiyorum o yüzden şimdilik sırt üstü yatabiliyorken tadını çıkarıyorum :)
nuraysrhn Morlavanta1 onu sanki 20 we 25 inci hafta ya kadar die biliorum ama yanliş bilgi wermek istemem🤩