Sevvaldal slmdmrl fetal dna yaptırın. Anneden kan alıp yapıyorlar. Ben de ikiz gebeyim. 12 haftalıkken benden kan alıp Amerikaya gönderdiler. Ondan gelen sonuc %99 oranında doğru kabul edilıyor. Eğer fetal dna da sorun varsa bu sefer aminosenteze yönlendiriyorlar. Benim sonuçlarım dün geldi mesela. Çok şükür bakılan kromozomlarda sorun yok🙏🙏🙏 darısı başınıza🙏🌸
Sealemdar slmdmrl yeriniz de olsam başka doktora da gözükürüm , ben işlem yaptırmadan önce farklı doktora giderdim , bi arkadaşımın çocuğu için de neler neler söylediler farklı doktora gitti öyle bir şey yok denildi ki doğdu da hiç bir şeyi yok maşallah
1zehrs slmdmrl inşallah doğuma kadar değil gebelikte sağlıklı haberini duyarsınız içiniz rahat bir gebelik geçirirsiniz ❤️
SenaBM slmdmrl yooo çoğul gebeliklerde de oluyor İstanbul içindeyseniz size öneri sunabilirim firmalar hakkında
Barabar slmdmrl yo fetal dna çoğul gebeliklerde de yapılıyor. İnşallah yokturda bir problem saptanırsa hangi kese olduğunu da belirtirler diye düşünüyorum. Belki cinsiyetleri farklıdır ordan bile ayrım yapılabilir. Amniyo yapılana kadar genetik bir problem olup olmadığını ogrenirsiniz eurofins firmasıni tavsiye edebilirim
Fulya1993 slmdmrl down sendromlu çıkarsa kiii aldircak misiniz ? Öğrenmek istediğiniz şeyi detaylı ultrason da da öğrenirsiniz aldırmayı düşünüyorsanız yaptırın ama düşünmüyorsanız boşuna yaomayin
Bsradyg slmdmrl hiç korkma. 22 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Banada kaç kere sıvı alalım fetal dna yaptıralım dediler. Çok şükür ikisininde ne burun kemiğinde nede ense kalınlığında birsey çıkmadı. Çok şükür ikiside sağlıklı. Sadece birinin göbek bağında tek damar varmış. Bu bazen trizomi belirtisi olabiliyormuş. Çok şükür içim rahat Rabbıme emanet ettim ikiside sağlıklı sende içini ferah tut karartma içini
gozde3592 slmdmrl canım bizim gelinede aynısı denildi ama risksiz fetal dna var onu yaptırdılar çok şükür sağlıklı çıktı bunu söyle doktoruna amniyosentez tehlikeli diye bililorum