slmdmrl bu sıvı alma, işlemi bildiğim kadarıyla teşhis için down sendorumj olsa dahi alınacak mı bebek? Alınmayacak o zaman bu acıyı çekmeye ve sağlıklı olan bebeği de kaybetme riskine değer mi bence değmez kardeşim Allahın dediği olur sen bilirsin ne yapmak istersen onu yap ama çok küçükler daha doktor burnuna baktı mı kalbine sadece ense kalınlığıyla bu teşhis verilemez