Merveymktrmn Canım ben avcılar hospitalde yaptırdm 400 tl Ali Gedikbaşı diye bi doktor geldi baktı. Küçükçekmece kanuni sultam süleyman e.a hastanesinde görev yapıyomuş ve okudugum tüm yorumlar inanılmaz içime su serpti güvendm iyiydi de cok anlatıyo güler yüzlü öneririm
UcanHamile Keremasaf1 Acıbadem Atakent hastanesi Prof. Umut dilek. Sgk geçiyor arayıp fiyat alabilirsiniz
Tubagrnc Keremasaf1 cerrahpaşa doktor Ali Benian sadece bu işlemi yapıyor diye biliyorum 120 liraydı en son
Taandreab Kızlar Cerrahpaşa Ali Benian için randevuyu bi türlü alamadım.nerden alıyoruz?İnternette cerrahpaşanın sitesini de bulamadım.vaktim geçiyor araştırmaktan (((gidenler yardımcı olurmusunuz ltfn
Dygum Taandreab http://itfrandevu.istanbul.edu.tr/mobil/ Bu linkten kadın doguma girin ismi yazıyo doktorun
Taandreab Dygum canım benim inanamazsın beni ne kadar mutlu ettiğini gece gece 😘😘😘 Valla linke tıkladım ve 24.12de saat 10.34e tek bi müsait randevu çıktı şansıma))) diğer tarihler hep doluydu🤗🤗🤗 iyiki varsın canım çok teşekkürler ☺️ 😍
Minikkaktusunannnesi Taandreab merhaba randevunuz nasıl geçti ilk randevuda hemen ayrıntılı ultrason yapıyormu yapmıyorsa nasıl yönlerdirdi benimde ayrıntılı zamanım geldi yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Fatmagul52 Keremasaf1 avrupa yakasinda baltalimani kemk hastanesi levent semt polikinligi hem rahat biryer hem ucretsz bnde cuma gunune randevu aldm gidicm insaallahq
Taandreab Fatmagul52 canım orda hangi doktor bakıyor?kadın doğum bölümünden normal randevu mu alıyoruz?senin gittiğin doktor kimdi ?
Taandreab Fatmagul52 nolur ne olmaz diye Ali Tezel Erol’a normal randevu oluşturdum.doğru mu yaptım acaba?
Fatmagul52 Taandreab bn demet hanima randevu aldim cuma gunu gidecegm gidenler memnun kaldiklarini soyluyorlr
Taandreab Minikkaktusunannnesi canım ben Cerrahpaşaya Ali Beniana gittim.ramdevu aldıktan sonra gidiyorsun kayıt yaptırıyorsun ve biraz uzun süre beklemek zorunda kalıyorsun maalesef.ben 2.5saat bekledim ve direkt ultrasona aldı.kendince bakıyor kağıda bastırıyor çok konuşmuyor.daha sonra nerde problem varsa onları sadece soyluyor.mesela benim suyum faZla ve kilosu yüksek çıktı.devlet olunca işte bu kadar ilgileniyorlar.levent polikliniğe gitmedim.
Mrym_sld Keremasaf1 central hospıtal bende mustafa kıra gıttım 430 tl detaylı ultrason cok ıyı doktor herseyını anlatıyor ;) daha 1 hafta oldu gıdelı yenıyım yanı👍🏻🤗