Keremasaf1 Merhaba Kızlar perinatoloji tavsıyesı olan varmı? Ayrıntılı ultrasona giricem,suan 19 haftalığım,araştırıyorm,fıyatlarda yüksek,verdiğim paraya değsin istiyorum İstanbul avrupa anadolu farketmz
Nnazli1996 Keremasaf1 central hospital mustafa kir war 578 tl verdim ben 2 tarama testine baya iyi alanında bilgili tavsiye ederim
Azrazerin Keremasaf1 DR ERSEN ALP ÖZBALCI bakırköyde gayet memnun kaldım ama biraz daha vakit geçsin bebeğin daha küçük görğmcemde 19 da gitti bebek daha küçük diye tekrar çağırdı onun doktoru ben 22 haftalıkken gittim hem çok ilgili davrandı hemde içimi rahatlattı benide muayene etti mesela benim 3. Gebeliğim ilk defa boğazıma yanlarıma bakan bir doktor peşin 400 kartla 450 temiz güzel bir yerdi👌🏻Doktor sitesinde yorumlarıda var okuyabilirsin
UcanHamile Keremasaf1 Acıbadem Atakent hastanesi Prof. Umut dilek. Sgk geçiyor arayıp fiyat alabilirsiniz
Keremasaf1 Nnazli1996 sanırım mustafa kır hisar hastanesinede gelıyo,hisari aradıgımda bu ismi verdiler,bi bakıyım onada,sağolun❣️
Nnazli1996 Keremasaf1 olablir fiyatlarını araştır hangi hastane uygunsa ona git central 578 yaptrdm ben 1 hafta önce suratsız doktor cok ciddi ben o yönünü sevmedim ama alanında en başarılı doktor diye biliyorum bide 30 'dk falan bakyo
Gulay01 Zeki sahınoglu veya mehmet uludogan var bagdat caddrsinde ben mehmet beye gitmiştim her ikisininde ücreti 420 tl diye hatırlıyorum
gulcannn Benimde ikili tarama testimde ense kalınlığı yüksek çıktı yarın periontolojiye gideceğim inş güzel haberler veririz.
Keremasaf1 Hisar hastanes Nnazli1996 hisar hastanesi 600 küsür fiyat verdi bugn,yarın tekrar arayıp öğrenicem,iki hastaneyide Hadi ya,ciddi olması pek olmadı🤦🏽♀️ Yarım saat bakması güzel👍🏼Güzel fotolar aldınız mı
Nnazli1996 Keremasaf1 evet baya fotaraf verdi fotaraf ciddi olması bende sevemdim cunku ben biraz endiseliydim hazırmışım fln dedi bnde evet biraz korkuyom dedim sert bir şekilde istyosan yapmayalım dedi yani adam cok ciddi soru sormuyorsun o kendi anltyo stres yaptı beni ama o kadr ciddi oluşu
Keremasaf1 Nnazli1996 Allah Allah öyle şeymi olur Ben soru sormadan duramamki, Eşimde çok sinir olur Hastanede yakındı aslında,çok kararsz kaldım🤦🏽♀️
Nnazli1996 Keremasaf1 git sen ama çok iyi doktor herkez dediği kadar war ince ayrıntısına kadar anltyo belki benim günümde oyleydi herkezin her anı bir olmaz bana oyle denk gelmiş olblir bide ben daha çok güler yüzlü tatli dil ne biliyim hoşgörü sevdiğim icin bana ters geldi ama baya iyi bakiyo yani tek tek anltyo sert biride olsa bebeğin için git yani belki sana oyle yapmaz