Pinar61 Bende Bosch bakıyordum yorumlar da çok memnun olan var. Beyaz esyam hepsi Bosch memnunum 8 yildir kullaniyorum. Dyson al diyenler oluyor ama herkesin bütçesi yetmeyebiliyor. Bide Dyson için batarya ömrü 2 sene sonrasında para verip alınıyor, bataryaları da pahalı deniliyor. Bildiğiniz bi markayı almanız iyi olmuş. Güle güle kullanın.