712 XXL alıp memnun olan varmı, Bugün aldım.Philips 15 bin dedi silme özelliği var dedi. Ona gücüm yetmez zatenn normal memnun kalabiliyim diye böyle bişey önerdi.Satici bayan bende 11 e anlaşıp Nakit aldım son birikimim ile.Olumsuzluk yaşayan oldu mu Aldım ama şu oldu diyen vs.Aaldim ve şundan çok memnun kaldım diyen?