Kızlar dün geceden beri bebek hareketlerinde ciddi azalma fark ettim ve bugün öğlen acile gittin daha sonra orda ultrasonda baktı nst ye bağladı asistan nst de bormal çıktı benim çarpıntım çok fazkaydı sadece oda sürekli oluyor zaten korktuğun bir durum değil asistan yatış önerdi takipte olması için bende kabul ettim daha sonra seni doğumhaneye çıkaracaklar ve orda kıyafetlerini çıkarıp önlük giyeceksin telefonunu falan yanında olmayacak dedi evde de kendin takibini yapabilirsin aksi durumda gelebilirsin dedi bariz yatışı kabul etmemi istemiyordu çok belliydi beni caydırmak için elinden geleni yaptı yok telini alıyorlar kıyafetlerini çıkartıp önlük giydiriyorlar doğumhanede kontrol altında oluyorsun oradaki doktorlar uygun görürse servise çıkarıyorlar yatışın yapıldıktan sonra bebek hareketleri düzgün çıkmak istiyorum dersen çıkarmazlar 10 gün yat derlerse 10 gün yatmak zorundasın galan dediler sırf dosya açmamak için bende korktum doğumhne falan diyince o yüzden imza atıp çıkmak istedim bebek hareketleri var fakat eskiye göre çok çok az acaba yanlış mı yaptım yatsamıydım