aslicerkan YcelMlayimYldrm ben en bastan beri cikiyorum suan 31 haftadayim hala çıkıyorum bazen tuvaletten çıkıyorum yerime oturmadan tekrar gidiyorum son aylari dusunemiyorum 😊😅
YcelMlayimYldrm aslicerkan bnde ayniyim yine sen 31. Haftadasin ben daha 20 deym 31 de hasta bezi kullanrm herhlde ben 😂
Glsmumul YcelMlayimYldrm aynı durumdan müzdarip bir ben 🙋 evden dışarı çıkmaya korkar oldum gittiğim yerlerde wc şart yoksa dayanılmaz oluyor 🙍 21 hafta olduk bugün benim ilk haftalardan beri hep aynı. Su içiyorum günde 2 lt. Son aylarimizda WC de yatıp kalkicaz sanırım 😂
Burcuk YcelMlayimYldrm okul öncesi çocukları olunca bir de stajyer / yardımcı olmayınca ... çocukları bırakacak birini bulana kadar bekliyorum veya bi etkinlik yapılıyor bıraksam çocuklar birbirine girecek ... neyse ki son 3 gün 😉 ama burda kalsam 37yi zorlardım aktif olunca ağrı sızı sıkılma zaman geçirememe olmuyor... hafta sonu daha çok sıkıntım oluyo resmen
YcelMlayimYldrm Burcuk Allah kolaylık versin valla benm isim çok sıkıntı değil Allah tan gidebiliyorum her dakka ama bulunduğum katta bı tane WC var hiç boş birakmiyorum millet beni bekliyor hep utanyrm artık 🙈😂
Melikeseko Ilk 3 ay ve son 3 ay diyorlar. Bende 30 haftalık oldum nerdeyse .oğlum idrar kesemin üzerinde yaşıyor gibi.
Burcuk YcelMlayimYldrm ay bizim hocalar çocuklar rahatsız etmesin diye vc nin dış kapısını kilitliyor bazen kapıda kedi gibi kalıyorum tık tık tık vuruyorum hemen çıksınlar diye 🤪
DilekAlkanat Ben gunde 2-2,5 bazen 3 lt su iciyorum suyu tutmamla tuvaletim geliyor kosa kosa gidiyorum birde tutamiyorum bile nolck boyle bilmiyorum 😣
gizemmm YcelMlayimYldrm bende o zamanlar öyleydim ya çalışıyordum bi de Sürekli tuvalet arıyordum çok idrara sıkışıyordum çok zor Kişiye bağlı bu durumlar bir de 3 saatte bir amniyoj sıvısı yenileniyormuş öyle okumuştum O da idrarla atılıyormuş bol su da içiyorsanız çok normal şüphedeyseniz bir idrar tahlili yaptırın isterseniz z
Babyboymom YcelMlayimYldrm Bence idrar testi yaptır bende enfeksiyon çıktı için rahat olur en azından o aylarsa çok sık wc ye gidilmiyor çünkü
Alpveannesi YcelMlayimYldrm canim sık idrara cikma ilk ve son aylarda oluyor. Tabi yine hamilelikten olabilir ama idrar tahlillerrini de yaptir mutlaka. Idrar yolu enfeksiyonu olabilir.