YcelMlayimYldrm Kızlar 20 haftalık hamileyim ve günde 20 kez tuvalete çıkıyorum herhlde. Kime söylesem son aylarda öyle oluyor bu kadar erken olması normal değil diyorlar var mı benm gibi olan ?
Burcuk YcelMlayimYldrm bende evdeyken öyleyim. Su iç git.. su iç git.. okulda 3-4 kere gidiyorum ama çocukları bırakamadığım veya işim olduğu iÇin genelde tutup tutup gidiyorum ama rahatsız ediyor 🙁
Birprensannesi YcelMlayimYldrm normalde ilk haftalarda olur diyorlar fakat bende hiç olmadı 17 haftaya girdim sürekli tuvalete gidiyorum sizin gibi 😶
suzu 5 haftalık hamileyim 30 kere çıkıyorum sanırım ve sabaha kadar😑 normal diyorlar dr lar sitesinde özellikle de gece sıvı almayın diyorlar🙄
Sanlidagdilek Valla bende de durum ayni korkma biseycik olmaz bak ben daha simdi doktordan geldim.bol bol su ic idrara cik diyo daha ne kadar cikacaksam 😅
YcelMlayimYldrm Ya gece uyanıp tuvalete gtmkten uykumu alamyrm ☺ ama 2 litreye yakın su içiyorum gunde 😀
Suheda Kızlar erken kalkıp gün icersinde bol bol su için gece oldugunda çok az susarsanız.için ozaman gece kalkmazsınız
YcelMlayimYldrm Burcuk tutmak da iyi değil ki ama işteyken de her dakka gidilmiyor valla ben gitmeye utanyrm artık
YcelMlayimYldrm Birprensannesi valla ben hep gidiyorum başından beri ama son 1 aydır fln dha da fazlalasti
Elabadeninannesi YcelMlayimYldrm ah canım daha yolun çok başındasım bi 32ye gel ondan sonra yazarsın inşallah gene ben 37+1im günüm tuvalette geçiyo bir bardak su iç ardından tuvalet Ama herşeye değerler Allah sağ sağlim kucağımıza almayo nasip etsin 🙏🏻
YcelMlayimYldrm Elabadeninannesi bnde şimdiden boyleym son haftalarda nasıl olurum diye kara kara düşünüyorum 😂
Burcuk YcelMlayimYldrm okul öncesi çocukları olunca bir de stajyer / yardımcı olmayınca ... çocukları bırakacak birini bulana kadar bekliyorum veya bi etkinlik yapılıyor bıraksam çocuklar birbirine girecek ... neyse ki son 3 gün 😉 ama burda kalsam 37yi zorlardım aktif olunca ağrı sızı sıkılma zaman geçirememe olmuyor... hafta sonu daha çok sıkıntım oluyo resmen
Elabadeninannesi YcelMlayimYldrm tutma ama hemen git enfeksiyon olmasını sağlıyo idrar eğer tutarsan bide kasılmaları başlatıyomuş
baharclk YcelMlayimYldrm Bende öyleym cnım 25. haftadaym hala aynı. Tuvaletten gelirken tuvaletim geliyo. Bıktm artk. Bi ara azalmştı sonra yine başladı. Enfeksyon var ya kaşıntı falan onlr tetikliyor işte. Yoksa bebeğin baskısı asıl bu tarihlerden snra başlıycak son aylarda baskıdam gidiliyoda.
YcelMlayimYldrm baharclk aynen ya napalm çekecez artık yavrularimiz iyi olsunlar da raziyz her şeye 😄