Bence kafana takma canım benimde erken doğum riskim var . 34 te 2 buçuk kiloydu 35 haftalığım 50 gr almış sadece doktorum hiç üstünde durmadı bile . Ve 1 hafta minyonluğu var dedi. Başta bende taktımda boşuna takıyoruz. Bende 2 buçuk kilo doğmuşum sağlıklıyım herhangi bir problemim yok. Eşim 2 kilo 250 gr doğmuş. Birazda yapısalda olabilir. Ben minyonum eşimde orta boylu zayıftır. ulturasondada yanılma payları çok oluyor diye duydum. Biz yiyebildiğimizi yiyelimde gerisi allaha kalmış . Zayıfta doğsa kısada doğsa toparlanıyorlar doğduktan sonra doktorumda öyle dedi. Sadece 2 buçuğa gelebilirsen çok iyi olur erken doğum gibi bi durum olursa küvezde kalma riskide düşer doktorum öyle demişti.