filizkaplan dimash evet canım benim doktorum olmadığı halde numarası var 🙈 Benim çevremdeki herkes ona gitti ben ilk başlarda randevu alamadığım için gidemedim randevu almak inanılmaz çok zor
peri- dimash malesef özel numarasını vermedi bende hiç istemedim zaten ilk randevuyu bile bulmak zor ona dağa sonra orda kendileri ayarlayıp randevu veriyor haftanın 3 günü orda diye biliyorum diğer günler yok neden onu bilmiyorum sormadım hiç
Ennna Bebegim3444 burcu hoca da doğumunuz oldu mu? Olduysa normal miydi sezaryen mıydı, memnun kaldınız mı?