dimash Beylikdüzü medilife hastanesine gidem varmı? Varsa hangi doktor ? Doktor değiştirmek istiyorum zeynep hanımı beğenen yorumlar gördüm bi sene öncesine ait merak ettim ??
Elifdddd dimash selda hocada pozitif bi doktor onada bakabilirsin ilk cocugumu selda hanıma sezeryan olmustum
Bebegim3444 dimash hastane değiştirme sonucu Burcu hanıma gittim gayet memnunum riskli gebelik olmamam ragmen süreci cok iyi ilerletiyor. En ince detayına kadar herseyi anlatıyor bana. Burda cok okudum cok suratsız cok soyle diye aksine bende hep heyecanımı paylaşıyor ki bana göre suratı asıl olsa da sorun yok surecimi iyi takip etsin yeter.
Deri321 dimash zeynep hanım alanında muhteşem bir doktor ve aşırı araştırmacı dikkatli didikleyerek ilerleyen biri. Kendisinde 14 haftalık serklaj oldum kontrollerime de gidiyorum
seerappp dimash geçen gün gittim kendisine detaylı ultrasona ben pek memnun kalmadım soğuk birisi ve arkadaşım ultrason da video çekecekti 2 saniye dediği tek şey dikkatimi dağıtıyorsun halbuki 2 saniye
dimash Elifdddd Filiz hanıma gittim 5. ayıma kadar Randevu saatinde hiç odasında olmuyor.Şikayet var sayfasındada bir kaç şikayetini okudum.Sizin doktorunuzda hiç yaşadınızmı ramdevu saatinde gecikmesini vs.
dimash Bebegim3444 Benimde pek bi beklentim yok.İlgili olsun geçiştirmesin yeter.Filiz hakım dışında tüm doktorlar iyi sanırım 🙈 Şansa eseri ona almıştım ilk randevumu fazla araştırmadan.
Ennna Bebegim3444 burcu hoca da doğumunuz oldu mu? Olduysa normal miydi sezaryen mıydı, memnun kaldınız mı?
asumanyilmaz Merhabalar ben 1 ay içerisinde medilife Hastanesi’nde doğum yaptım ve çok memnun kaldım. Takip eden doktorum Ali Beydi, tavsiye ederim. Normal doğum yapmak istiyordum ve Ali Bey normal doğum yapabilmem için son ana kadar yardımcı oldu.
Bebegim3444 dimash Burcu hanımda uc arkadaşım doğum yaptı aile hekiminde orda doğum yapınca tamam dedim iyi bir doktor😊 daha öncesinden medicana ya gidiyordum orda nalan hanıma oda cok iyi bir doktor ama doğum fiyatları cok ucun oldugu icin dewam etmedim
dimash Deri321 İlgili bir doktor mu ? Mesai saati dışında doğum gerçekleşirse gelebileceğini söylüyor mu ? Zeynep hanıma geçmeyi düşünüyorum emin olmak istiyorum da
Deri321 dimash ben riskli bir gebelik yaşıyorum daha önce kaybım var 2 tane fazlasıyla temkinli ve dikkatli davranıyor. Serklaj ameliyatı oldum çokta memnunum tehlike arz ettiği durumlarda özel numarasını da verdi arayabileyim diye. Yani bi randevu alın derim herkesin enerjisi elektriği farklı tutuyor sonuçta
peri- sema arasa gidiyorum bende ana binada değil estetik binasında kendisi çok güzel ilgileniyor detaylı bakıyor uzun uzun inceliyor tek tek herşeyi söylüyor ben çok memnunum ondan tavsiye ederim
dimash peri- Bugün sancım var.Benim doktorum Filiz hanım.Biraz korktum aralıksız bir sancı diye aradım ama açmadı.Sizin doktorunuz nasıl bu konuda? Numarasını verdi mi ve acil durumlarda telefon açıyor mu mesela ?
peri- dimash malesef özel numarasını vermedi bende hiç istemedim zaten ilk randevuyu bile bulmak zor ona dağa sonra orda kendileri ayarlayıp randevu veriyor haftanın 3 günü orda diye biliyorum diğer günler yok neden onu bilmiyorum sormadım hiç