Kızlar merhaba, 40 haftalık gebeyim bugün doktora gittik bebeğin başı aşağıda ama herhangi bir sancım yok. Cumaya kadar kendi sancım gelmezse cuma yatış yapılıp suni sancı ile doğumu başlatacağız. Yani 40+2de doğum yapmış olacağım. Endişelerim ve korkularım var ilk gebeliğim olduğu için. Sizlerde suni sancı ile doğum yapan var mı? Süreç nasıl ilerledi nasıl bir ağrı bu suni sancı? Cuma hiç açıklık yoksa birde rahim ağzını yumuşatırız dedi bu nasıl oluyor yaşayan var mı?