seacn 36+6 da gittiğimizde 2700 gr çıktı, karın çevresi 35 ile uyumlu dedi doktorumuz. Plasentaya damarlara vs baktı herhangi bir sorun görmedi. Benim beslenmem ile de hiç ilgisi olmadığını kafama takmamamı, her insan bir olmadığı gibi her bebeğin de bir olmayacağını söyledi. Benim de 1 cm açılmam var, çatım normal doğum için uygun çok şükür. Normal doğum için egzersizlere devam ediyorum. Şuan 37+1 deyiz. Doktorundan net sebebini öğrenmeye çalışmanı öneririm. Arkadaşıma 39+3 de bebeğin kafası çok büyük normal doğmaz doğsa da sorun yaşar denildi, bebeği sezeryan ile aldılar, ultrasondaki ölçümden daha küçüktü kafası. Tam aksi küçük görünüp, büyük çıkanlar da olabiliyor. Ultrason ölçümlerde %100 değil hiçbir zaman. Eğer plasentan sağlıklıysa, kan akışında sorun yoksa sezeryan için mantıklı bir sebep var mı başka doktorlara danışman daha iyi olur 😶