KFeyza_ ESMAARAS aynısını yaşadım o yüzden korkma rabbimize güven onu oraya koyan rabbim korur kollar emanet et allaha 🌺 içimde rahat olur
ikizcanlar_47 ESMAARAS bende 6 haftada ekranda kalbinin attığını gördüm duymadık cuma gidicem inşallah duyarım 8 haftalık oldu
ikizcanlar_47 ESMAARAS benim doktorum küçük diye sorun değil dedi iki hafta sonra çağırdı korkmayın bir haftaya tam duyarsınız ben iki hafta bekledim mecbur
ESMAARAS ikizcanlar_47 aslinda ilk bebegimdede boyle oldu duyamadi hem alttan hem usten ama gordu sonra tekrar gottigimde duydi oyuzdende rahat biraz icim
ffckizannesi Moralini bozma çocuğun yerleştiği yere göre değişir duyulma haftaları . Daha erken de olabilir duyanlarda olabilir dert etme zamanını sabırla bekle
ffckizannesi ESMAARAS bende daha duymadım 5-4 üm bakalım 5-6 da gidicem keseyi görürüm sadece mantığıyla gidiyorum için rahat olsun karnında minnak bir bebek var en önemli şeyde senin moralin
HMBD Kitapkolik660_ Sen o haftada duyuldu diye herkes duyucak diye birşey var mı 9 haftada duyan bile var
Kitapkolik660_ HMBD ben de aynı şeyi söylüyorum her insan aynı değil beşinci hafta erken denildiği için öyle dedim erken değil kimi insanlar için erken değil o haftalarda da olabiliyor.
Busraoz ESMAARAS 5+3 gittim sadece kese vardı bebek yoktu bile. 6+5 gittim bugün kalp atışını duyduk ama o kadar küçük ki tam duymak için uğraştık çok normal neden moralini bozuyorsun?
Lavinia96 ESMAARAS 5+2 de kese görüldü kalp atışı yoktu. 6+4 te gittim. Vajinal olarsk duyuldu ama çok değil. 8+4 te karından tam duyuldu. Merak etmeyin 1 gün bile çok şeyi değiştiriyor gerçekten 🌸🙏🏻