ESMAARAS gittim doktora biraz tik tik etti tam duyulmadi alttanda duyulmadi morqlom nozuk haftaya duyulurmj
Zseda ESMAARAS henüz çok ufak o yüzden sesi çok derinden duyuluyor. Benimde öyle oldu 1 haftada baya fark ediyor merak etmeyin
KFeyza_ ESMAARAS canım 6+0 da aynı öyle belli belirsiz duyuldu böyle moralimi bozdum doktor yeni oluşmuş kalp atışları dedi 7+4 de gittik duyduk çok şükür sizde duyarsınız
HMBD Kitapkolik660_ Sen o haftada duyuldu diye herkes duyucak diye birşey var mı 9 haftada duyan bile var
Kitapkolik660_ ZeyHus33 aşkoo ben birinci ayda kese gördüm beşte kalbini dinledim kişiden kişiye göre değişir erken değil
KFeyza_ ESMAARAS aynen öyle bi attı iki sıra atmadı tekrar attı baya güçsüzdü sanki sağlıksız gibi ama doktorum dediki daha yeni atmaya başlamış o yüzden sıkıntı yapmadım 7. Haftada net duyuldu sizinde duyulur korkmayın
ENOK_0107 ESMAARAS Canım 5+6′da ben bebişi bile göremedim nokta kadar zaten orası ayrı 😊 7+1′de duyduk kalp atışını. Merak etme 2 hafta sonra git duyarsın Allah izin verirse 🌸
efef 6+5 te duyduk biraz az gibi gelmişti bana doktor normal dedi 7+5 te duydum daha güçlüydü. 90 üzeri atıyorsa endişe etmeyin daha çok küçük 😊
Rabiul @Kitapkolik660_ geç döllenme varsa eğer kişiden kişiye değişir ben alttan muayene olmak istemediğim için 6+3 de kalp atışlarını duydum 4+3 de öğrenmiştim 5+3 de doktora gittim keseyi gördüm herkes 5. Haftada duyacak diye bişey yok yani 😂 şuanda haftamdan 1 hafta ilerideyim
Kitapkolik660_ Rabiul bende onu diyorum zaten dikkatli okumadın sanırım kişiden kişiye göre değişir demiştim 😘