Kaynananın lafına göre dr sizi eve göndermesine mi şaşırayım sizin bu kadar sakin olmanıza mı şaşırayım 6 cm açıklıkla 5 gün nasıl beklemeyi düşünüyorsunuz ona mı şaşırayım bilemedim… ayrıca kayınbiraderinizin doğum günü ne alaka yani ne olacak o gün doğunca ?