Nunu20 Zeyna27 bence var Ama yarın sabah erkenden yap yine yine bögle yada bundan daha koyuysa tebrik ederim 🤗adetinden ne kadar gecti bu arada ?
Nunu20 Zeyna27 kan vermek için acele etme adetinin gecmesini bekle 2 gün filan sabırla bende bögle yapıyodum her ay ama sonra olmayinca adet gorunce insan üzülüyo (umarım gebesindir Allah tüm arzusunda olanlara nasib etsin 🤲💖)
Meneksem Zeyna27 bende hafif çizgiyle öğrenmiştim canım adetime de 3 gün falan vardır inş şeninde vardır ☺️
Zeyna27 Nunu20 amin inşallah bi kızım var yanına kardeş düşünüyorum eşim 40 yaşında ben 27 yaş farkı çok olmasın istiyorum yanına yoldaş istiyorum sadece umarım vardır yarın da tekrarlarım testi sonra akışına bırakırım
Nunu20 Zeyna27 evet yarinda yap sonra akısına bırak hayirlisi neyse o olur 🤗 Allah sana ne guzel bi pay vermis birinide verir insaAllah 🤲💖
Sevvalll42 Zeyna27 burda gözüküyosa kandada vardır ne zaman verceksin yarın acilden ver 1 saatte çıkıyo
Zeyna27 Yes_mom0 yok canım bi test daha yapacaktım eczaneye gidemedim artık akşam alırım sabah ilk idrar ile yaparım