Motherandbaby_ Zeyna27 [https://mutluresim.com/images/2023/12/21/n70zOQ.jpg]benim böyleydi üstte hiç yoktu bir gün geçti ortadakini akşam yaptım silik çizgiydi en alttakini sabah yapmıştım bide o gün erken gebelik testi de almıştım canım sonraki gün de kan verdim
Selinmoon Zeyna27 ben 5 gün öncesinden öğrenmiştim bu testle kan vermiştim çıkmıştı ama beklemek istersen sen bilirsin 🥰
Motherandbaby_ Zeyna27 Yarın verirsen sağlık ocağında pazartesiye kadar beklersin eğer sağlık ocağında vereceksen bugün ver özelde vereceksen yarın ver fazladan beklemeye gerek yok düzenli beta takibi yaparsın bence
Zeyna27 Motherandbaby_ ben hamile olduğum zaman kayıt yapacaklar diye kan veriyorum orada normalde kızımda beta takibini özelde yaptırmıştım yine özelde veririm