Zerrinatila piyanoogrtmnanne Düzgün ce sormuş. Ne güzel ama bazı insanlar dalga geçmiş resmen Komik mi çok merak ettim İnsan gibi sormuş Canım. Eşortman takımı al Yüksel bel. Ben ikinci Sezeryan olcam Nisanda. Öyle yapcam yine birde gayet bol al sarmasın vücuda 😍
AzcikMantikliOlun piyanoogrtmnanne niye ameliyat olduk, sezaryeni mi tercih ettik? 🤨 vajinal doğum düşünüyorum. Gittiğim bol kıyafetlerimle (bol pantolon, oversize sweatshirtle) geri dönmeyi planlıyorum.
piyanoogrtmnanne AzcikMantikliOlun ben ameliyat olacağım için bunu deneyimleyenler nasıl rahat etti onu öğrenmek istedm❤️
1s1e1d1a_ piyanoogrtmnanne 🤣🤣Allah seni öyle bı düşüncen varsa alt üst takım alabilirsin ben çekimi evde yapmayı düşünüyorum o yüzden çantaya ekstra kıyafet koymaya gerek duymadım ama sen çekim yapacaksan koy
Derinnmom piyanoogrtmnanne ben esofman takımı giymeyi düşünüyorum zaten araba kapıdan alıp eve bırakacak
Canookii piyanoogrtmnanne giderken ne giyersem çıkarken de onu giymeyi düşünüyorum kirlenmeyecek nasılsa
Annesii23 piyanoogrtmnanne ilk doğumumda yanımda kıyafet götürmüştüm ama sezeryandan sonra pijamamı bile çıkaramadm öyle pijamalarla döndüm eve 🙂
Annesii23 piyanoogrtmnanne yoo halsizlik değil ben iyiydim de umursamadım diyelim miniğime kavuşmuşum evime gidiyorum gerisi önemsizdi 🙂