piyanoogrtmnanne Ameliyat olup doğum gerçekleşti diyelim, eve dönerken ne giydiniz ? Veya giyeceksiniz ?
Nazlimom piyanoogrtmnanne yüksek bel bol eşofman tarzı giymiştim giderken cıkarkende onu giydim dikişler acıtmasın diye
Adenala piyanoogrtmnanne Bol rahat eşofman takımı olabilir tesettürlüyseniz triko takımlar var dikiş yerinizi acıtmayacak şekilde bol giyersiniz rahat edersiniz bence ben eşofman aldım mesela
piyanoogrtmnanne Kitapkolik660_ 😆 valla instagramda onu da görmüştüm askılı saten kırmızı bir elbise giymişti
YuvarlanamayanPaanda piyanoogrtmnanne giderken ne giydiysem çıkarken onu giyerim epi topu 1-2 saat giyilmiş temiz olacak nasılsa
teachermom1 piyanoogrtmnanne Hamile taytlarımdan birini götüreceğim hocam. Karın bölgesi esnek ya, sıkmaz. Üstüne de herhangi bir kazak alırım.
YuvarlanamayanPaanda piyanoogrtmnanne çarşaflıyım altıma uzun bol tünik ve rahat eşohman giyerim sanırım zaten yukarı ameliyata çıkar çıkmaz üstümüzü çıkarttıyorlar hava sıcak olsa çarşafın altına hafif giyip gidecem sürekli giy çıkar yoruluyorum dnkssnhdjd
1s1e1d1a_ piyanoogrtmnanne odadan çıkıp disardada arabaya bineceğim zaten o yüzden ekstra bir kıyafet götürmeyecegim pijama takımının üzerine montu geçirip çıkacağım