eacr6066 umrumdadegil cuma günü dedi ama galiba normal istediğin için birde gece gelmiyormuş değil mi
umrumdadegil eacr6066 bu cuma mı verecekmiş? Sen sezaryen istiyordun dimi? Ben gelmiyor diye biliyorum özel olarak kim varsa o yapıyor doğumu
eacr6066 umrumdadegil valla 38 1 şuan 36 1 oldum normalden çok korkuyorum birde panik yapıyorum hemen herşeyde senin mi kesin mi normal
Edaa1334 umrumdadegil bende Pendik Yüzyıl da Yuşa hanım takipliyim ekstra ücret ile doğuma giriyor diye biliyorum hafta sonu yada geceye denk gelirse diye
eacr6066 umrumdadegil aynen öyle her şekilde zor ama öyle böyle atlatacağız normal olmak hiç istemedim istesem bile kendi doktorum gece yok ve genelde benim ağrılarım hep gece oluyor kim nonetciyse o o kdr para da veriyoruz ama
eacr6066 Edaa1334 cidden mi benim doktorum öyle bir şey demedi sadece gece yatış yaparsam 1000 tl fark var
umrumdadegil eacr6066 sen bilirsin kendini nasıl rahat hissediyorsan o şekilde yap 🥰 benimde hep geceleri oluyor inşallah denk gelebilirim