eacr6066 evet yüzyıl hastanesinde yaptım bende burdan görmüştüm . Ücreti 29 haftalıkken odedim . Salı gunu de doğuma gireceğim inşallah . Şuan zamlı fiyat ama ben odedigim için etkilenmedim zamdan . Daha sonrasında kuzenim için arayıp sordum sabitlemeyi kaldırmışlar şuan doğum fiyatı da uçmuş zaten