umrumdadegil eacr6066 ilk gebelik bilmiyorum nasıl olur😅 konuşmadık doktorla hiç normal ya da sezaryen diye. Siz konuştunuz mu ne dedi
eacr6066 umrumdadegil ben korkuyorum ya sezeryan olacak galibaa doktor nasıl istersen dedi inşallah aynı anda dogurmayiz ahahahah
umrumdadegil eacr6066 korkma ya her doğumun illaki zorlukları var ama yapacak bişey yok illaki çıkacak o bebek😂 denk gelebiliriz haftamız aynı 😂😂
eacr6066 umrumdadegil yarın 34 oluyorum ben bakalım hangimiz önce doğuracak 😂 ya aynı güne denk gelirse
Melek1818 eacr6066 hale hanim cok iyi daha önce doğum yapmıştım ama şimdi ücret ve doğum orda pahalı diye gitmiyorum medipole gidiyorum
Melek1818 eacr6066 nts bilmiyorum ama Öğretim uyuse ve uzman doktor fiyat disiyormus en son tuzla karta 600odrmistim ama zam gelmiş 1150 olmuş galiba Öğrt üyesi uzmanda 900 kusur
ozgekader Tugcesa Pendik medipolde ben Emine hocaya gidiyorum çok çok memnunum iyiki onu tercih etmişim tavsiyem Emine hoca 😊