Deletedmom4793 Tostosunannesi çok mu büyüme var bana ilaç verilmedi katater için de bişey söylenmedi yani bebekten dolayı olduğu için tekrar gidip baktırıcam büyüme aynı mı yoksa ilerlemiş mı diye az da kaldı doğuma inşallah gerek kalmaz. Stent takılınca normal doğum oluyor mu
Tostosunannesi Deletedmom4793 Normalin baya baya üstündeymiş canim 3 doktora gittim 3üde kesin takilmasi lazim dedi. Normal dogum oluyomus o sekilde ama ben taktirmak istemiyorum ya 35 haftaligiz az da kaldi doğuma
Deletedmom4793 Tostosunannesi eevt peki ne diyorlar takılmayacak mı az var doğuma yani belki sorun olmaz doğumdan sonra düzeliyormuş zaten
Tostosunannesi Deletedmom4793 bende istemiyorum ya söyledim doktora ısrarla takınıcan diyo ama ben hala taktirmiycam yani 2 acı birden cekemem uyusturma bile yokmuş resmen 3 kez acı oluyo takarken, doğumda, bide çıkarınca 😨
Deletedmom4793 Tostosunannesi Allah yardımcın olsun bol su içmeye çalış inşallah hayırlısı olur sağlıklısı olur
Gmzcyln hayathayal 38 ve 40 hafta arası Doğum için normal bebeğinizin pozisyon alması normal Doğum yapmanız için büyük avantaj merdiven inerken ayağınızı dışa doğru çapraz ↗️ Basarsanız açılmanız için ve batmalarınız için yardımcı olur