hayathayal bende 36+5 im bebiş baş aşağı ama doktor hiç gelir demedi öyle , en geç ayın 12 si görünüyor doğum tarihim sata göre. Doktorda hep bu tarihi söylüyor ama genelde 38. Hafta bitince geliyormuş bebisler .
Bakalım bizimkiler ne zaman gelir 🌼
Bu arada benimde aşağıda baskı oluyor özellikle yurusem biraz orası semsert oluyor iyice. Birde hafif sancilar başladı sanki orası açılıyor gibi ağrılar girip gidiyor