baab1 Yaren1907 Evet enn önemlisi sağlık 🌸 sizde ögrenırsiniz gibime geliyor 14. Hafta ve 17. Haftada gıttım bebek baya büyümüş gerçekten cinsiyeti anlamak ıcın yeterlı bi hafta gibi🫣
baab1 Esinbora İlk gebeligimde 30. Haftayı geçince karnım cıktı denebilir ama bu cok erken büyüdü. Bakalım cinsiyete etkisi varmı🫣
Zeynooooooo teacher-mom21 banada tuaf geldi 17 haftada okaadrsa kim bilor 37 haftada kac olucak son donemde inkisafi daha hizli oluyor neredeyse iki uc kati anlamadim gitdi valla
Asya-01 Zeynooooooo 24. Haftamda hatta bebeğimin gelişimi 2 hafta önde olmasına rağmen 830 gram bence yanlışınız var. Sağlıkla gelsin bebeğiniz 🩵
baab1 Yaren1907 ya sizde benim gibi arada kaldınız yani🫣 banada 17+2 de %70-80kız dediler ama guvenemıyorum😅