Bende de aynı durum var maalesef , şiddetli öksürük ve geçmeyen kemik ağrısı , kadın doğum doktoru daha fazla ilerlemesin diye antibiyotiğe başlamak zorunda kaldı , akset 500 lük kullanıyorum yanında gargara verdi , ballı sular ballı sütler zencefil tarçın elma kabuğu çayları her şeyi yaptım geçmedi , ciddi bir salgın var ne kadar korumaya çalışsak da kendimiz buluyor bir şekilde 🤷🏻♀️ çok geçmiş olsun sizlere de