Medineuyanik teşekkür ederim hepimizin evladını inşallah ❤️ başından beri problemliydi gebeliğim beklenen bir şeydi 32 iyi bir haftaydı bizim için zaten 33-34 de doğum planlıyorduk da enfeksiyonum vardı doğumu tetikledi bir de bebeklerim tek bebek kilosundaydı rahmin kaldırabileceği ağırlığı aşmışlar suyum geldi çok erken vardı kısaca ama şükür hepimiz iyiyiz 36 günlük oldular