babyme_ay Dygu1122 37+2 olduk bu gece itibariyle. Sezeryan olacak sanırım haftaya alacak ama 39 u geçen var mıı sezeryanda acaba? Dr 38+4 gibi alırım dedi de 39u beklesem mi acaba diyorum
Dygu1122 babyme_ay benim ki daha gün vermedi 36+6 da gitmiştim en son 1-2 hafta daha bekleriz dedi cuma günü kontrolüm var bakalım belki gün verir
aktmr0 Syda78 36+2de 3.100dü. Kilosu biraz fazla dedi bana. Size böyle birşey söylemiş miydi doktorunuz ?
mommys1 Dygu1122 40. haftalarda bile dönen varmış hangisi hayırlıysa öyle olsun sağ salim gelsinlerde normalin sezaryenin önemi yok 🌸
Dygu1122 mommys1 kesinlikle öyle sağlıkla gelsinler inşallah. Doktorum 38 den sonra dahada dönmez dedi yeri de daralıyor hayırlısı olsun yapacak bişey yok
aktmr0 Birdadaskizi Evet eşim de ben de zayıfız. Ama kaynanam tüm çocuklarını kilolu doğurmuş. Genetik galiba 🤗
Aneeemm Dygu1122 amin inşallah bütün hamile anneler rabbim hepsine yardım etsin sağsalim bebeklerini kucaklarina almayı nasip etsin inşallah
PrensesAnnesi_42 Dygu1122 ilk dogumum normaldi o yüzden şimdi normal görünüyor ama dün acile gitmiştim başı oturmamış aciklik yok felan dediler sonumuz ne olur bilemem. Neden sezeryan görünüyor sizinki mecburi mi