BUSRA-2121 Dygu1122 38+6 🥲 son 8 artık gelmemesi için bi sebep yok ama hiç tık yok normal bekliyorum 🥲
Heidihat Dygu1122 benim 36+6son 22gun kalıyor 1gun sonra37nasipse baskı oluyo karnım aşağıda iyice indi hayırlısı ne zamansa gelsin bütün bebisler🤲🇦🇪
mommys1 Dygu1122 evet bebek doğum pozisyonu aldı ama ben normal doğum yapacak cesareti kendimde göremiyorum en başından beridir doktora sezaryen diyorum 🥲
Dygu1122 mommys1 benimkide tam tersi 🥲 makat gelişli dönmedi bir türlü normal istiyordum ama olmayacak sanırım cuma günü kontrolüm var
mommys1 Dygu1122 40. haftalarda bile dönen varmış hangisi hayırlıysa öyle olsun sağ salim gelsinlerde normalin sezaryenin önemi yok 🌸