sl_bcx ben sadece akşamları kullanıyordum gece uyumadan önce eldiven takıp iyice itiyodum ilk zamanlar kullandığım için de çok fazla idrara çıkma durumum yoktu hap olarak çok etkilediği için fitil olarak daha rahat gelmişti bana . Sabah uyandığımda belli bi süre sonra bi kısmı geri geliyordu zaten beyaz bi şekilde akıntı gibi sormuştum onu da gerektiği kadarını vücut alır kalanını atar demişti doktor . Kesinlikle kime nasıl kolay geliyorsa öyle kullanmalı 😉